vrijdag 26 april 2013

Het vragenboek

Zelf vind ik het altijd heel erg leuk om persoonlijke blogs van anderen te lezen. Ik ben een nieuwsgierig aagje, dat klinkt schattig maar het liefst pluis ik alles uit als het eenmaal m'n interesse heeft. Zo ook bij blogs. Ik wil weten waar mensen over nadenken, wat ze vinden, waarom ze dat vinden en waar ze zich mee bezig houden. Het liefst zo "eerlijk" mogelijk. Want kom op, we weten allemaal dat het leven niet zo gemakkelijk verloopt als dat iedereen het op facebook doet lijken. Soms zit het gewoon tegen, heb je een rot dag of heb je een hele stomme fout gemaakt. De leukste (persoonlijke) blogs verbergen dat niet, maar laten ook die kant van het leven zien. Dat maakt ze authentiek (en zo kunnen wij ook leren van andermans lessen)



Een eind heenlullen, of bloggen over mezelf, vind ik best lastig. Lastiger dan interesse te tonen in anderen. Helaas komen jullie op deze manier echter maar weinig van me te weten. Terwijl dat juist is waar ik bij andere blogs zo van geniet. En om hier even in te komen vraag ik jullie hulp.

Jaaaren geleden kwam ik dit leuke boekje tegen in de boekhandel. Vol met vragen die je jezelf en anderen eigenlijk een keer zou willen stellen. 565, vijfhonderdvijfenzestig vragen in totaal. Variƫrend van vragen over werk, geld en seks tot vragen over de toekomst, vrienden en angsten. Helaas staat het boekje nu te verstoffen in de kast, maar hopelijk gaat daar verandering in komen!

Ik zou het leuk vinden om wat antwoorden van de vragen met jullie te delen, dus het plan is als volgt. Als jij wat meer over mij te weten wil komen, waag dan een gokje en noem een nummer (van 1 tot 565) in een reactie hieronder. De bijbehorende vraag beantwoorden per blog dan wel per video! (en dan kunnen jullie, als je durft  natuurlijk, de vraag zelf ook beantwoorden)

Ik ben benieuwd!

Liefs,

Sandra


0 reacties:

Een reactie plaatsen